Dagene etter at Ferdinand gikk bort og begravelsen.

Nå er dagene etter at Ferdinand gikk bort  https://sommerfuglskatt.wordpress.com/kaotiske-dager-følger/ , https://sommerfuglskatt.wordpress.com/sier-farvel-pa-røa/ og begravelsen https://sommerfuglskatt.wordpress.com/category/begravelsen/ hans klare til at dere kan lese dem.

Har vært tøffe stunder å sitte og skrive om de dagene. Har ikke hørt på sangene fra begravelsen sidene den dagen. Der et vondt rom å gå inn i, men samtidig føles det litt lettere etterpå.

Ha en fin dag !

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , . Bokmerk permalenken.

9 Responses to Dagene etter at Ferdinand gikk bort og begravelsen.

  1. siw follnes sier:

    Så fint du skriver om alt…..stor klem

  2. Siren M. Haugland sier:

    Kjære Lene. Så flink du er 🙂 Du har en flott måte å skrive på. Vi er veldig glad for at vi har fått lov til å få del i hvordan du og Espen har hatt det, og har det. Det er vanskelig
    å sette seg inn, men en ting skal dere vite og det er at vi tenker på dere alle tre hver eneste dag. Bildet av lille Ferdinand står på bordet slik at vi kan se på han hver dag. Begravelsen til Ferdinand var også veldig flott. Dere hadde tenkt på alt, og vi er veldig takknemlig på at vi fikk lov til å være sammen med dere den dagen. Håper vi snart kan treffes. Stor klem fra tante Siren 🙂

    • Hei Tante

      Så fint at dere har bilde av han, det betyr så mye for meg. Synes det er fint at dere kan ta del i hva vi har gjort igjennom, det gir dere et litt større innblikk.

      Håper vi ses snart, glad i dere!

      God klem

  3. Mona Follnes Blandkjenn sier:

    Kjære jenta mi,såå nydelig beskrivelse av begravelsen,jeg spilte sangene for første gang siden begravelsen-sterkt.Jeg husker så godt jeg var på foreldremøte med din lærer på Haumyrheia-Dan Eldøen,som sa til meg at du var utrolig dyktig på norsk stil,du kunne nå langt med å utvikle skriveferdighetene dine-kanskje det gror frem en liten forfatterspire lenemor? Nattakyss til deg og engelen Ferdinand. Din mamma

  4. Kathrine Johns sier:

    Hei kjære deg

    Jeg må innom bloggen din hver dag og leese litt. Det er så sterkt, slik du beskriver det, i så enkle ord at det blir enda sterkere. Prøvde å høre på at par av sangene, men det var vondt, gitt. Kan nesten ikke forestille meg hvordan det er for deg og hvilken enorm følelsesmessig påkjenning det må ha vært å skrive alt ned.

    Jeg husker så godt at presten sa i begravelsen: Bruk navnen hans. Ferdinand. Snakk om ham, omtal ham ved navn.
    Det var så godt sagt, for det er faktisk noe av det som er lettest å «glemme» i hverdagen. Ferdinand var ikke bare «en baby» eller et «barn», han var Ferdinand.

    Fortsett å skrive, Lene. Vi ses snart.
    Var jeg den dama du skulle «fyke av gårde og treffe», forresten?
    I så fall ble jeg veldig glad for det du skrev!
    Du har mange rundt deg som tenker på dere tre og vil dere godt.

    klem fra Kat

  5. Hei min venn.

    Ja, du var den damen som jeg skulle treffe ;)!!
    Takk for koselig kommentar tenker jeg kopierer det du skrev om Ferdinand og legger det ut på bloggen, OK?

    Klem

  6. Therese young sier:

    Hei Lene…
    Utrolig mange sterke, triste , fine og vakre ord du har skrevet! Det er så flott å høre om den kjærligheten dere har for hverandre og ikke minst Ferdinand! Beundringsverdig!……

    Therese…

Legg igjen en kommentar

