Siste oppdatering

Nå er historien til Ferdinand helt ferdig skreven!

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

17 Responses to Siste oppdatering

  1. siw follnes sier:

    For en «tøff» og samtidig «fin» lesning Lene..kjempe stolt av deg… tenker at jeg er så heldig som kjenner deg….

  2. Hilde Marie Kvarenes sier:

    Du skriver så vakker og gripende Lenemor- jeg er rørt til tårer.
    Jeg er veldig stolt av deg min skjønne venn- og utrolig ydmyk for den styrken du og Espen har vist igjennom de siste månedene!
    Sommerfuglen Ferdinand vil være i våre hjerter for alltid!!!
    XOXO

  3. siw follnes sier:

    skjønte det da jeg leste bloggen…hilse tilbake og kose dere i storbyen:)

  4. Bjørn Egil sier:

    Kjære venn.
    Veldig gripene og rørende skrevet.
    Har alltid visst du er en sterk person. Men du viser nå en sånn sterk styrke som er bare helt ubeskrivelig.
    Stjernen Ferdinand er kommet til himmelen og jeg sender varme tanker til han så han kan skinne klart for deg og Espen.

  5. Kathrine Johns sier:

    Dette er sterke saker og rørende lesing, Lene. Du gjør det så levende, og jeg kjenner på smerten og beundrer den grenseløse styrken din. Det er utrolig hva dere tre har klart å komme dere gjennom, og Ferdinand, han fikk et liv, selv om dere visste det ikke var håp, han fikk skape minner med dere, han fikk bli en del av mange menneskers hjerte. Han lever videre i minnene og hjertene, for alltid.
    Stor klem til deg!

  6. Tante Kine sier:

    Dette er bra, Lenemor. Veldig veldig bra, på så veldig mange måter. Jeg tror bloggen din kommer til å bli, eller er allerede, et godt redskap for deg, en følgesvenn og et verktøy du kan bruke til å uttrykke det du føler, slik du føler det og når det passer for seg. På sommerfuglskatt er det du som er sjefen, og jeg heier veldig på deg!

    Varme klemmer fra tante Kine (både som tante, svigerinne, venninne og journalist)

  7. rita follnes sier:

    Søte Lene.
    Du har vært flink til å formidle historien rundt deres kjære lillle Ferdinand. Det var rørende å lese. Tusen takk for du ville dele det med oss. Jeg håper det kan hjelpe dere og andre som har mistet det kjæreste som de har i livet, til å gjøre sorgen lettere.
    Klem fra Rita

  8. Tina Årikstad Sørensen sier:

    Hei Lene.
    Det er en utrolig fin blogg du har laget om lille Ferdinand.
    Veldig rørende å lese dette.
    Tenker på dere.

    Klem fra Tina

  9. charloth sier:

    Deilige Lene.
    Er så utrolig stolt av deg som har fått til en så utrolig nydelig side. Det er vondt å lese, men samtidig så er du så utrolig flink til å formidle det så fint. du skriver så utrolig nydelig. Ferdinand vil alltid være i våres hjerter.

    Mange varmr klemmer
    Charloth

  10. Linn Neset Blandkjenn sier:

    Kjære gode Lene:)
    Nå er bloggen din blitt daglig lesning for meg. Du skriver så fantastisk bra og levende, og jeg syns du er en ordentlig Superwoman:) Bloggen din er uten tvil tøff lesning, men jeg syns vi alle har godt av å bli påminnet om å sette pris på hver dag vi har sammen med menneskene vi er glad i. Takk for at du hjelper meg med å sette ting i perspektiv.
    Ferdinand vil for alltid ha en plass i mitt hjerte, jeg kommer alltid til å føle meg som litt tante og han vil alltid være Filippas første fetter.
    Stå på Lene, jeg beundrer deg og er veldig glad i deg. God klem fra Linn

    • Kjære Linn

      Takk for fine og trøstende ord. Så koselig at du er innom bloggen daglig. Du er ikke bare litt tante, du er tante. Enig med deg at man av og til trenger en påminnelse på hvor heldig man er som har de menneskene en har rundt seg. Livet er ikke en selvfølge for meg lenger og heller ikke for dere rundt oss. Vi har fått kjenne på kroppen hvor skjørt livet kan være.

      Glad i dere, god klem

  11. paul Follnes sier:

    Kjære Lene.

    Dette er utrolig tøft å lese,men bare helt fantastisk. Jeg er virkelig stolt av å være din Morfar.Det å utføre det som du og Espen har gjort i løpet av tiden som har gått,siden Ferdinand kom til verden,er det ikke mange som hadde klart. Det forteller en ting,og det er at dere begge er sterke personer som andre vil vise stor respekt for.

    Klem fra Morfar.

  12. Turi sier:

    Lene min venn!
    For en fin blogg, trist men fin.
    Takk for at jeg fikk ta del i hele historien, og endelig fikk sett skjønne, lille Ferdinand!
    Håper vi sees snart igjen.Veldig gla i deg!
    Stor klem Turi.

Legg igjen en kommentar

