Å dette er så gøy, bloggen begynner virkelig å ta form. Har blitt helt hekta , har sittet å holdt på i flere dager i strekk. Sa til min ene søster på telefonen i går at jeg bli helt vill når jeg sitter å skriver. Får meg ikke til å avslutte,men nå må jeg gi meg for dagen.

Mamma kommer på besøk i kveld så jeg må ut å handle inn masse grønt til kjøleskapet ;).

I morgen skal vi på graven sammen, det blir nok en fin og sterk opplevelse for oss begge. Vi har ikke vært der sammen siden begravelsen iom mamma bor i Kristiansand og jeg nesten ikke har vært her i Oslo i sommer så det har ikke vært muligheter til det.

Dette innlegget ble publisert i Min blogg. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

