Skal jeg gjøre bloggen offentlig….?

Da begynner bloggen min etterhvert å inneholde litt mer enn det jeg hadde sett for meg i starten. Tanken om å kanskje gjøre den offentlig begynner og bli mer enn bare en tanke ! Kanskje denne siden etterhvert kan bli nyttig for andre i samme situasjon ? Litt usikker enda, men synes uansett dette er spennende å holde på med og jeg lærer nye ting hver dag.

Nå skal jeg ta meg en løpetur i det nydelige høstværet, høre på min nye yndlings sang ; Superwoman av Alicia Keys , http://www.youtube.com/watch?v=-AphKUK8twg . Den gir meg styrke og krefter til å kjempe meg gjennom sorgen mot lysere tider!!

Etterpå skal jeg besøke Ferdinad,fortelle han hvor mye jeg savner han,og hvor høyt han er elsket.

Dette innlegget ble publisert i Min blogg. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

