Tung dag…

I dag er det en litt ekstra tung dag,ikke noe spesiell grunn bare trist. Har hatt noen fine dager denne uken så det har vel bygget seg opp litt sorg som må ut tenker jeg. Skulle egentlig ha vært å kjøpt noen fine sengetepper til «syningsengen» vi skal lage til Ullevål ,dro til CC Vest men ble sittende på parkerigsplassen en halv time. Orket bare ikke gå inn i dag ,kroppen var helt lammet . Forsøkte derfor helle å ta turen til Nav for å høre om de har noen kurs jeg kan hive meg på når jeg går sykemeldt. Sto i kø 15 min sammen med tre andre mødre som hadde med seg sine småbebiser. Tenkte jeg skulle holde ut , men kjente tårene presse på og pulsen steg så jeg forsvant ut døren med uforettet sak…. Prøver igjen en annen dag.

Kjenner at jeg begynner å bli bedre på å kjenne ann dagsformen, men i kjent stil må jeg alltid presse meg litt ekstra og dagen i dag er nok ikke til for utfordringer. Så nå er jeg hjemme igjen og her har jeg tenkt til å være til jeg skal være med en venninne på visning .

Skal opp på Ullevål i morgen med sengetøyet og barneklærne jeg har kjøpt. Blir fint å komme opp på sykehuset igjen selv om det ikke er lenge siden sist ( tirsdag ). Da var både Espen og jeg der i forbindelse med sorggruppe tillbudet Ullevål har. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg synes om sorggruppen enda, er nok litt tidlig å ha en mening om hva som kan komme ut av det. Føler at vi har kommet et godt stykke på vei sorgarbeidet ved hjelp av hverandre, våre skjønne familier, uunnværlige venner og støtteapparatet i regi av Ullevål.

Dette innlegget ble publisert i Min blogg. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

