Min første blogg!

Hmmm, endelig min egen blogg. Har tenkt på det lenge men ikke hatt mot eller helt ork til å sette meg inn i det. Men dette gikk jo kjempe fint, overraskende lett egentlig…

Har ikke helt bestemt meg enda for hva bloggen skal handle om selv om jeg har en liten ide. Blir nok litt om min hverdag og foreløpig så er den jo denne bloggen bare til for meg så jeg kan jo igrunnen skrive hva jeg måtte ønske :).

Kommer tilbake senere med mer informasjon,kom akkurat på et annet navn på bloggen. Må bare sjekke ut om det domenet (er det det det heter tro?) er ledig. Sommerfuglskatt er jo et nydelig navn men det andre sier så utrolig mye mer om hvordan jeg har det nå om dagen og beskriver egentlig alt!

Smask!

Fikk ikke det helt til jeg, ser ut til at jeg må lage en helt ny blogg om jeg skal endre navnet. Men tittelen øverst på nettsiden er endret til never another you . Grunnet til at jeg ville ha med det er fordi det sier så mye om hva jeg har hvert igjennom de siste mnd og at det vil aldri bli noen ny Ferdinand. Han vil alltid være den mest spesielle skatten for meg. Ingen kan ta hans plass i mitt hjerte,han eier den plassen for alltid.

Tenker jeg kommer til å skrive litt mer om Ferdinand og livet hans i en egen fane slik at den kun er dedikert til han. Så vil jeg skrive min daglige blogg utenom som kan inneholde tanker, følelser, hva jeg har gjort iløpet av dagen og om hvordan livet går videre etter å ha mistet sitt barn.

Nå skal jeg avgårde for å handle inn nye sengesett til nyfødt intensiv (litt gamle og slitt de som var der  da Ferdinand bodde der). Det kom inn endel penger til nyfødt intensiv etter begravelsen hans på oppfordring fra espen ( min nydelige kjæreste) og meg selv. Noen av midlene har vi bestemt at skal gå til å oppgradere litt på avdelingen (nytt sengetøy + pusse opp foreldre rommet). Men mesteparten skal gå til utstyr som Ullevål ikke har råd til å kjøpe selv. Det er allerede bestilt et mikroskop som skal brukes til å dignostisere microsirkolasjon hos nyfødte/prematur.

Er godt å kunne gi litt tilbake til de som hjalp oss på avdelingen selv om utfallet med værst tenkelig..

Uansett jeg må hive meg rundt,forteller mer senere.

Dette innlegget ble publisert i Min blogg og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

One Response to Min første blogg!

  1. Kirsti sier:

    Du rører noe ved meg lene som ikke kan settes ord på, beudrer deg mere enn ord kan forklare. Ferdinand er heldig som har dere som foreldre, han smiler og ser ned på dere i viten om at dere alltid vil elske han og at han alltid vil ha en plass i deres hjerte og hjem.
    Selv er jeg overbevist om at Ferdinand er en tent stjern som lyser opp over oss som vi alltid vil se. Han vil alltid være i mitt hjerte også, fordi du er det Lene. Glad i deg!
    Din beste venninne Kirsti

Legg igjen en kommentar

